onsdag, februari 02, 2011

livlina?

Jag hade liksom inget val längre.

Antingen så går jag till prylaffären och skaffar mig en helt ny mobil eller så köper jag ett nytt batteri till min befintliga.

Ja, men tänk er, jag kan prata i runda slängar 10 minuter innan telefonen lägger av. Strax därefter kan jag på nytt slå på mobilen, och då är batteriet snart uppe på 50% igen. Ett samtal till, och efter fem minuter är den lika död IGEN! En ohållbar situation.
Jag måste ju för bövelen kunna lita på att telefonen fungerar en hel dag åtminstone.
Jag är alldeles för lat för att hålla på och fundera och testa runt och så. Jag letade helt enkelt upp nån vettig sajt på nätet och slängde iväg en beställning på ett nytt pinfärskt batteri. 100 spänn.

Om två dagar fungerar mitt liv som det ska igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar